Socialna omrežja so postala nepogrešljiv del vsakega telefona, kar pomeni, vsake osebe. Tako so se razširila, da ima danes praktično vsak, ki ga poznamo že socialno omrežje, še več, velika možnost je, da smo to osebo preko socialnega omrežja celo spoznali.
Bistven cilj socialnih omrežij je bil ta, da bi z njimi lahko spoznali več ljudi in med temi »prijatelji« delili razne fotografije, videoposnetke ali pa določene misli. Tako je bil ključen namen socialnega omrežja, se čim bolje socializirati in tako spoznati več ljudi in ustvariti neko digitalno socialno mrežo ljudi, ki jih poznamo.
To pa je tudi zelo olajšalo komunikacijo med ljudmi. Pred socialnimi omrežji je bila komunikacija limitirana na pogovor v živo ali pa preko klica in SMS sporočil. Težava pri temu pa je bila, prvo čas, ki ga porabimo, da se določene stvari dogovorimo v živo, druga težava pa je ta, da nismo imeli nujno telefonske številke od vsakega prijatelja, saj si jih je težje zapomniti, kot pa zgolj ime in priimek prijatelja, s katerim ga lahko v nekaj trenutkih najdemo na socialnemu omrežju.
Prav tako je prihod socialnih omrežij omogočil lažje in nemoteno komunikacijo med ljudmi z istimi interesi. Tako se velikokrat ustvari določene skupine, kjer so ljudje z istimi interesi. To so lahko bodi si skupine za treninge za določen šport, kot na primer nogomet ali košarko, da se lahko večja skupina igralcev dogovori za termin, ki jim najbolje ustreza. Te skupine istih interesov so lahko tudi študijske, kjer so študentje določene smeri in si lahko preko raznih skupin na socialnih omrežjih pomagajo na svoji študijski poti.
Socialna omrežja so torej omogočila kar se da enostaven in nemoten način komunikacije, tako med posamezniki, kot tudi med večjimi skupinami ljudi. Poleg tega je na socialnih omrežjih mogoče deliti slike in misli z ljudmi, ki jih poznamo oziroma jih imamo v svojem socialnem krogu.